Blogger Layouts
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel ProfileWan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

song!

Cute Cherry

Saturday, May 14, 2011

awas(!) entry nie menyedih kn sikit..

Dulu,,
kite sering brsame..x kire susa kea senang..

Dulu,,
awk sering berkate,,kite akan jadi sahabat selamanya..

tetapi..
satu hari tu..awak da x mcm dlu..
awk da tak nk cakap dngn saya..
awak da lupe jnji-jnji awak..
awak da brubah..bnyk berubah..
sanggup awak buat macam nie..saya sedih.,..
saya setia kot pade awak..tapi.,,,
awak x pernah nk hargai saya..

saya tak kesah..saya bukan nk duit awak..
dan bkn juga harta awak..saya cuma nk awk ingt jnji-janji awk..
sye ta nk awak dpersoalkn dekat 'akihirat' nanti..
saya sayang awak..

awak,,
terime kasih atas semua kenangan manis yg kite dh lalui..
saya ta kn lupekn saatsaat itu..
dan terima kasih atas semua yg awak dh lakukan semasa kite bersahabat..
maaf kan saye jika sayee bersalah..
dan saya nk awak ingt..saya sentiase ingt pade awak..
ta kire sejauh mane kite berpisah:)

mood : tengah lyn lagu bruno mars..:P
follow dan comment:)

No comments:

Post a Comment