Blogger Layouts
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel ProfileWan Hazel LINK Wan Hazel Facebook

song!

Cute Cherry

Friday, May 13, 2011

hisyh..

HAHA..
ta sangke dowh anda nk jugak percaya ape yg sayaa cakap..wey,please la..tolong la matang sikit..saya tau anda kecil..tapi jangan la nk perasan sangat..ta pe la..anda ade  kawan baru,,so,,saye pon nk la ade kawan bru..tolong la jangan annoying macam-macam...sakit perut sayaa nk tahan macammacam...oke,fine klo anda terasa,,saya minta maaf kepada anda..saye ta tujukan pada anda sorang je..saya tujukan pada semua orang..sayaa suruh anda bace je kn?oke,,saya tau anda da famous sekarang..tapi tolong jangan sakit kan hati saya please?

look----i'm willing to forget about all this if you are..
follow dan comment:)

1 comment:

  1. diba, aq da maafkan ko la..
    yg ko kate aq feymes, pehal plak?
    bile aq sakitkan ati ko?
    aq tulis luahan ati aq la..
    hisyh!

    ReplyDelete